Porady prawne online
w zakresie prawa administracyjnego i nieruchomości
Prawnik online – nieważne gdzie jesteś na Świecie
Radca prawny od nieruchomości online

Do porady prawnej dzielą Cię 2 minuty

Rezerwacja spotkania online powinna zająć mniej niż dwie minuty. Wystarczy uzupełnić formularz oraz zaproponować dogodny termin spotkania.

Bez wychodzenia z domu lub biura. Twarzą w twarz z radcą prawnym. Na żywo.

Porada prawna online pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze ponieważ poradę uzyskasz bez wychodzenia z domu lub biura. Najważniejsze nie są jednak oszczędności. Porada on-line to specjalistyczna ekspercka wiedza w dziedzinie prawa administracyjnego i nieruchomości. Niezależnie od tego, gdzie jest ona potrzebna. A przy okazji jedynie pojawia się kwestia wynagrodzenia, które w przypadku porady online jest jeszcze atrakcyjniejsze niż cena standardowej porady.

Uzyskanie porady prawnej jeszcze nigdy nie było takie proste
Porada prawna online
w 3. prostych krokach
Bez żadnych wymagań sprzętowych i instalowania aplikacji. To proste.
Krok 1
Krok 1.

Wypełniasz poniższy formularz.
Od samego początku wszystkie Twoje
dane są chronione tajemnicą
radcowską

Krok 2
Krok 2.

Proponujesz dogodną dla siebie datę
porady online
.
Preferujemy spotkanie wideo, ale jeżeli wolisz
formę rozmowy telefonicznej, dostosujemy się

Krok 3
Krok 3.

W odpowiedzi uzyskasz link do spotkania online albo inne dane w zależności od wybranej formy „spotkania”

Jaki jest koszt porady prawnej online i co za to otrzymuję?

Standardowa porada prawna online trwa do jednej godziny zegarowej (60 minut) i kosztuje 220 zł (brutto, w tym 23% VAT). W ramach tej porady na spotkaniu (on-line) omawiamy sprawę i na bieżąco rozwiązujemy przedstawione zagadnienia i problemy. Radca prawny udzieli Ci wszelkich wskazówek w zakresie Twoje sprawy lub problemu.

Jeżeli sprawa wymaga zapoznania się z dokumentami lub stanem prawnym proponujemy poradę w cenie 320 zł (brutto, w tym 23% VAT). Wówczas przed spotkaniem zapoznajemy się z dokumentami, jakie nam wcześniej prześlesz. W tym celu możesz skorzystać z takiej możliwości przy wypełnianiu formularza. Jeżeli to możliwe (i niezbędne) zapoznajemy się z nieruchomością za pomocą stron dostępnych w sieci Internet (geoportal, księgi wieczyste, systemy informacji przestrzennej). Jeżeli sprawa wymaga takich czynności taka porada przynosi z reguły znacznie więcej korzyści i satysfakcji, gdyż jesteśmy w stanie częściej zaproponować gotowe rozwiązania.

Przygotowanie porady online to czas na zapoznanie się z dokumentami, jakie od Ciebie otrzymamy. Dla usprawnienia spotkania i maksymalnej satysfakcji namawiamy do wysłania przed spotkaniem dokumentów lub opracowań, które pozwolą nam zapoznać się wcześniej ze sprawą. Usprawni to istotnie przebieg porady czy konsultacji.

Oszczędzasz czas i pieniądze, a jednocześnie korzystasz z wiedzy eksperta od nieruchomości.

Na każdą poradę (usługę) wystawiamy fakturę VAT. Każdej porady udziela wyłącznie radca prawny – specjalista w dziedzinie prawa nieruchomości oraz prawa administracyjnego.

Standardowa porada, poza kosztem samej porady, zazwyczaj wymaga dojechania do kancelarii. Sam dojazd wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Dlatego uważamy, że porada prawna online to znacznie niższe koszty i oszczędności czasu w porównaniu z poradą w tradycyjnej formie. Naszym zdaniem jednak największe korzyści nie płyną z oszczędności. Wartością jest przede wszystkim dostęp do eksperckiej wiedzy w przedmiocie porady. Gdyby było inaczej nie dawalibyśmy gwarancji jakości i zadowolenia.

GWARANCJA JAKOŚCI I SATYSFAKCJI Z PORADY ON-LINE

Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn okaże się, że:

  • w ramach porady prawnej nie udało się nam się odpowiedzieć na Twoje pytania;
  • nie będziesz zadowolona/y z porady;
  • porada prawna nie odbędzie się z powodu problemów technicznych;

nie pobierzemy wynagrodzenia za poradę. Płacisz tylko za efekt.

Wypełnij formularz, wybierz termin, załącz dokumenty i uzyskaj poradę online. Twój prawnik online.

Za pomocą formularza spotkania można umawiać maksymalnie 30 dni naprzód.

Szczegóły dotyczące technicznej strony przeprowadzenia porady otrzymasz w wiadomości e-mail.


    Dodaj pliki związane z poradą.
    Decyzje, postanowienia i inne pisma z urzędu mogą być bardzo przydatne. Dobrze jeżeli dołączysz materiały, które mogą mieć znaczenie w sprawie, np. wypis i wyrys z planu miejscowego, mapy czy wypis z ewidencji gruntów. Możesz dodać także swoją korespondencję z urzędem. Chronimy Twoją prywatność - wszystkie dane i dokumenty chronione są tajemnicą radcowską

    Pliki (w sumie) nie mogą mieć więcej niż 20 MB.
    Maksymalna ilość plików - 10.
    Dozwolone typy plików: gif jpg jpeg png bmp rtf odf pdf doc docx rar zip.

    Informuję, że w sprawie dotyczącej powyższego zapytania, na moją rzecz:

    Podaj dane Radcy Prawnego, który działa/ł na Twoją rzecz:

    Wymagania sprzętowe dla uzyskania porady prawnej online:

    Wystarczy przyzwoity dostęp do Internetu oraz jakiekolwiek urządzenie
    wyposażone w przeglądarkę internetową (PC, notebook, smartfon, tablet).

    Wskazane, żeby urządzenie było wyposażone w kamerę. Wówczas porada prawna przyjmie wymiar niemal osobistej porady. To zdecydowanie ułatwia kontakt.

    Ewentualnie (w wyjątkowych sytuacjach) porada może się odbyć przez telefon.